sâmbătă, decembrie 27, 2008

Inc'un pic

Hmm... Mi-e somn, dar trebuie sa ma duc in mall sa fac pe rafinata si sa cumpar niste cadouri pentru Stefanii nostri din grupul de prieteni. Mi-s dragi, dar ce bine mai stateam mai devreme in pat....

De Craciun nu pot sa zic ca mi-a adus Mos Craciun ce-am vrut, pentru ca nu mi-am dorit nimic. Mai bine, decat sa raman dezamagita apoi... Dar mi-o facut Mosu' surprize frumoase si pot sa zic ca o fost un Craciun relativ reusit. I-am colindat pe profi de 24 seara, pe 25 dimineata am fost la super scumpa noastra profa de romana, care e o adevarata doamna si o super femeie :D Ca sa nu mai mentionez ca am iesit in oras si am revazut o gramada de oameni, prieteni vechi pe care nu i-am mai vazut demult si cu care am programat intalniri pe tot restul vacantei :))

Pana si visele au fost faine, azi noapte de exemplu am visat in culori vii si muzica, mintea mea derula rapid imagini parca din desene animate ale anilor '70 si imagini dadaistice. Suna stupid, dar dimineata m-am trezit si eram like "bai, ce cool visez" :))

Acuma ar trebui sa plec in 5 minute spre mall, pana mea... N-am nici un chef, da' tre sa se ocupe cineva de treaba. Hai v-am pupat, ne mai auzim in preajma revelionului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter