miercuri, ianuarie 28, 2009

Precocitate sau anacronism?

Aha, mi-am amintit o chestie!

Ieri dimineata, tigara, baia de fete de la scoala (= fumoar pentru elevi), singura (inca nu ajunsese partenera mea de tigari), aud 2 fete discutand si ele la o tigara:

- Da, fata, si dup-aia am plecat de la el, dar eram cu capu' in nori, iti dai seama si trebuia sa ma si grabesc, ca am adormit la el dup-aia un pic si tre'bea sa ajung acasa.
- Fata, esti nebuna!
- De ce, fata? E normal!
- Ai 15 ani, esti inconstienta?
- 16,da?!
- Nu mi te pot imagina facand asta...
- De ce? Ne protejam, etc...

Si discutia a mai continuat. Da' n-am mai fost atenta. Ma gandeam asa, ce naiba e-n neregula cu mine? Eu la 15 ani nici macar nu ma pupasem cu un baiat! (primul sarut a fost un cadou inspirat pentru ziua in care am implinit 16 ani).Si alte fete la varsta aia deja sunt experte intr-ale sexului. Am 18 ani si sunt neatinsa si neprihanita. Adica intelegeti voi. Mi se pare frustrant sa aud atatea discutii despre sex, ca eu degeaba imi dau cu parerea. Si totusi nu ma grabesc nicaieri. O sa m simt in continuare ca o piesa de muzeu :))

Si un filmulet...Cam probabil asta e motivul pentru care sunt asa de...inocenta ;) (cicaleala pentru cei care nu se prind)

2 comentarii:

 
website counter