duminică, martie 29, 2009

Looking back over my shoulder

Ascultam melodia Looking back over my shoulder (de la mike and the mechanics) şi-am început să mă gândesc la mine ( ca un pui de narcisistă ce sunt). Băi, şi fir-ar al naibii, îmi dă o stare de bine.

De ce? Păi mă uit înapoi, peste umăr. Şi ce văd? Lucruri bune. Sunt o puştoaică ameţită, de 18 ani, acuşi cu bac şi admitere şi alte vrăjeli. Băi, dar am reuşit anumite lucruri pe care nu mulţi puşti pot spune că le-au făcut. Nu sunt o elevă eminentă, dar sunt bună în ceea ce fac şi în chestiile de care m-am preocupat. Am un anumit statut în faţa prietenilor mei sau a oamenilor pe care-i cunosc. Nu mare ce-i drept. Am învăţat multe şi încă învăţ. Totuşi, spre deosebire de melodie, când "mă uit înapoi" nu văd pe nimeni special. Doar pe cei care contează şi au contat dintotdeauna.

Şi pana mea,asta înseamnă să fii fericit, să fii împlinit (într-un anumit fel): să te uiţi înapoi şi, cu toate că nimeni nu e perfect, să fii mândru de trecut şi de cine şi cum ai ajuns să fii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter