miercuri, aprilie 01, 2009

Muzică bună şi foarte bună!


No, mă copii, azi vreau să vă recomand un site. N-am făcut asta până acuma vreodată, că n-am găsit un site ultra suprem ca să-l laud. Da, blog-roll-ul e destul de lung şi cu bloguri interesante şi drăguţe, dar site-ul ăsta mă unge la suflet. Numele lui e Muzica bună! şi chiar are muzică bună. Bine, ştiu că asta-i o treabă relativă, dar mă frate, măcar ai de unde alege! Găseşti şi muzică comercială şi rock şi pop şi reagge şi d'n'b şi mai de toate. Şi ceea ce-i cel mai fain e că din toate stilurile astea s-o ales ce-i mai bun, indiferent cât de popular sau nu. Site-ul e relativ nou şi încă îşi mai pune anumite chestii la punct, dar găseşti versurile tuturor melodiilor şi se încărca foarte rapid. Yes, yes, that's one web-site I truly and sincerely recommend :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter