duminică, aprilie 05, 2009

Seriale. Episodul 1: Dexter



De la o vreme am început să mă uit foarte mult la filme, dar în special la seriale, mai ales de când am descoperit minunăţia torrentilor. Prefer serialele, pentru că timpul nu îmi permite să mă uit în fiecare zi la un film de 2 ore. Şi cum nu mai am teveu în cameră (m-am gândit că poate avea o influenţă proastă asupra mea), am început să caut seriale pe reţea ca să mă mai uit şi eu la ceva din când în când. Vreau să vă recomand mai multe seriale.

Azi începem cu Dexter. Filmările au început în 2006, ajungându-se la 3 sezoane (fiecare sezon are 12 episoade), cel de-al 4-lea fiind în producţie. Povestea este creată după romanul cu acelaşi nume scris de Jeff Lindsey şi îl are ca personaj principal pe Dexter, care este un criminal în serie şi care lucrează în departamentul de medicină legală a secţiei de poliţie din Miami. Nu vă spun mai multe despre firul acţiunii, dar este un film cu mult suspans şi te ţine legat de poveste...Bineînţeles, pentru mai multe informaţii, daţi un search pe imdb.

P.S. Pentru subtitrări, vă recomand cu căldură subtitrările în engleză de pe http://www.tvsubtitles.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter