marți, iunie 02, 2009

Continuare...

Zilele trecute va vorbeam despre C., S., J., I.. Azi va ofer un semi deznodamant. J. este un dragut si jumatate si chiar daca mai are el probleme cu ascultatul, este un dulce si mi-a devenit mai drag decat imi era deja. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie in august cand o sa plece! Cu S. nu am mai vorbit, in schimb am avut o discutie hardcore cu I., care m-a pus pe ganduri si mi-a amintit de C.

Anyway, detalii insignifiante. Azi am iesit cu masina in oras. M-a prins furtuna, dar am ajuns acasa safe&sound. Mama, imi place sa conduc la nebunie, sunt indragostita de volan si masina si tot si sper sa ma lase tata cat mai des sa conduc :D Mai ales ca azi am facut mai putin de 30 de km. Abia astept sa am masina mea si s-o conduc eu asa pe unde vreau si sa nu mai fie nimeni care sa ma comenteze ca am mers prea multi km!

Sunt racita. Am 100 de probleme la chimie pe maine. Ma intorc la teme ca o mica tocilara ce-mi place sa fiu :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter