duminică, iunie 14, 2009

Copilaaaasi!


Vai, deci azi m-am distrat asa de tare. De ce? Pai am facut copii. Adica la modul virtual. Adica pe un site, mai. Trebusoara se numeste RoutanBabymaker3000 si trebuie sa pui poze cu mami si cu tati si ei iti fac copilul. Nu conteaza daca poza nu e foarte tip buletin, ca oricum trebuie s-o ajustezi cu"left eye", ""right face contour", "right mouth corner", "nose tip" etc.

Am facut mai multi copii azi, toti cu prietenul meu cel mai bun (doamne,ce amuzanta suna treaba asta) si sunt necajita, pentru ca mama o zis ca-s urati. Copilul din poza de mai sus e copilul numarul 3 si il cheama Cristian Stefan (ca pe bunicii lui) si bunica lui aka mama mea o zis ca-i urat, dar mie mi se pare tare dragalas. Cum poate sa zica de copilul meu ca-i urat? Nu-i asa ca-i frumusel?

Ha ha, ce distractiv, deci chestia asta cu baby maker trebuie incercata! Eventual share ur baby's photos with me :) Anyway, enjoy :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter