vineri, iunie 05, 2009

Curatenie, tigari si bones

Sunt de parere ca nu conteaza ora ca sa faci curatenie. Oricand e timpul potrivit sa faci curatenie. Acuma fac curatenie. In dimineata cand am ajuns de la banchet am facut curatenie (la modu' oleaca, nu prea mult). Am sa ma intorc curand sa fac curatenie.

Sunt pe punctu de a ma lasa de fumat si sunt foarte fericita ca sunt in stare sa fac pasul asta. Chiar daca fumez de mic copil (de 3 ani aproape sau ceva de genul asta), nu sunt disperata dupa tigari si in ultima perioada am fost de foarte multe ori in situatia sa refuz tigari pentru ca nu vroiam. Nu mi-am mai cumparat pachetul meu de tigari de vreo 3 saptamani if i'm not mistaken (sper ca nu se pun pachetele luate la cheta). Nu stiu daca o sa fie ceva radical gen sa nu mai stau niciodata la "fumatori" sau daca sa fiu lenient si sa-mi mai permit cate o tigara din cand in cand, la o petrecere sau mai stiu eu cum. Oricum ,viitorul meu prieten este nefumator, deci o sa am un foarte mare ajutor si-o sa fie ok.

Intre timp, ma mai crizez la tot felul de prostii. Ma enerveaza la culme daca povestesc ceva si sunt intrerupata sau mi se lasa impresia ca nu sunt ascultata. De aia eram si suparata pe J. zilele trecute. Mama, fac spume, vad rosu in fata ochilor, o dau in apoplexie. In fond, asta e marele secret ca sa te intelegi bine cu oamenii: sa ii asculti/ sa te prefaci ca ii asculti si sa mai retii chestii despre ei.

Ok, deci acuma va las, ma duc, ca tocmai mi-am luat sezonu' 4 din un serial despre care nush daca v-am povestit si il cheama Bones si il dau la procinema tradus "cititorii de oase" si e un film foarte misto. Si m-am chinuit vreo saptamana sa-l iau de pe torrent!!! Acum ma duc sa ma bucur de victorie si sa vizionez un episod in timp ce mai impaturesc niste haine sau mai sortez niste chestii prin camera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter