marți, noiembrie 25, 2008

Cadou?

Draga Mos Craciun,

Mai este o luna pana vii, dar sper sa nu fie prea tarziu sa iti scriu scrisoarea mea. Anul asta nu am fost prea cuminte, dar sa stii ca imi pare sincer tare rau si ca promit ca am sa fiu mai cuminte si mai buna.Uite, iti scriu o lista cu ce mi-as dori, dar tu poti sa-mi aduci ce vrei si ce poti:
  1. un ceas de mana - pentru ca tare mi-as mai dori unul, sunt o maniaca si am nevoie de unul sa ma ajute sa fiu mai organizata;
  2. o clepsidra - pentru ca sunt frumoase si n-am avut niciodata una si-mi doresc una de foarte mult timp (de mai bine de 8 ani);
  3. un sac plin ochi cu ciocolata - pentru ca sunt dependenta;
  4. o esarfa, un fular sau manusi - pentru ca-mi tin de cald si niciodata nu-mi ajung;
  5. o camera foto - pentru ca imi place sa fac poze si cateodata le fac chiar frumoase. Adica atunci cand mai imprumut camerele de la prieteni, pentru ca eu n-am deloc.
  6. carti - am biblioteca aia noua de la mine din camera in care nu prea am multe carti, chiar daca mi-am golit rafturile cu cartile mele din biblioteca familiei, dar poftesc si eu dupa Dostoievksi, Eliade si Nietzche si n-am nici macar o carte de la dragii de ei (Nici macar "Crima si pedeapsa" care e cartea mea preferata,iti dai seama?!)
  7. albume de arta, atlase, enciclopedii, compendii, etc - pentru ca fac parte dintr-un capitol special de carti si ma fascineaza si ele;
  8. o masinuta mica si simpatica - ca sa nu ma mai cert inutil cu parintii mei ca nu-mi dau masina sa merg in oras;
  9. sa vina Alex acasa cu zambetul ei larg si frumos, pentru ca mi-e tare dor de ea;
  10. sa nu ma lasi sa uit cine sunt.
Cam atat, Mosule, stiu ca e o lista lunga, dar te rog sa nu ma uiti. Nici nu mi-am dat seama ca s-o adunat asa multe dorinte si cadouri. A, si sa nu uit: Vreau sa-ti multumesc tare mult pentru cadourile de anul trecut, care au ajuns la mine prin prietenii mei, mi-ai facut o surpriza foarte mare si placuta.
Multumesc, Mosule, si te astept cu drag si anul asta!

Cu stima si respect,
Pustiulica

Un comentariu:

 
website counter