miercuri, noiembrie 19, 2008

Tot eu, tot azi...

Si m-am intors si de la prega. Imi invat la bio si am luat 2.55 in test :> (fara punctul din oficiu,cu tot cu el este un onorabil 3,55). Si totusi scriu iar.

Dupa prega am fost in "Natura" (ceainaria aia de pe 9mai), unde in unele miercuri se organizeaza "seara folk". Aceasta consta in omuleti care se pricep sa zangane chitara si sa isi miste coardele vocale asa cum trebuie si iese cu cantare.Nu se canta numai folk, dar e muzica faina si te surprinzi si tu din public ca te alaturi celorlalti din sala si celor care sustin recitalul propriu-zis, chair daca o iei pe aratura.

Si seara asta din "Natura" a fost folk. Trei colegi de-ai mei au cantat si ei vreo cateva melodii (in jur de 7,daca am inteles bine). Bine,in timp ce ei cantau, eu eram la cateva blocuri mai incolo si incercam sa inteleg cum sta treaba cu aminele (chimie,pregatire,va spune ceva?). Imi pare rau ca nu am fost de fata, sa-i sustin, mai ales ca eu sunt aia de ma incapatanez sa cant cu ei cu vocea mea de baiat puber in fiecare excursie sau alta iesire cu chitara. M-am intalnit totusi cu gasca de colegi, am stat un pic si-am mai cantat si eu vreo 2 melodii cu restul lumii. Am plecat destul de repejor, pentru ca ce alta data erau prietenii mei cei mai buni cu care ieseam seara de seara, acum sunt doar niste colegi si parca nu ma mai simt asa de in largul meu cu ei. Na, asta-i treaba, se mai schimba lumea...

A,ce mai vroiam sa va spun! Am vazut ieri filmul "Y tu mama tambien". Chiar daca faptul ca e in spaniola s-ar putea sa nu te atraga prea mult, mi s-a parut un super film.O poveste simpla cu 2 pusti (adica baieti amandoi) cam de varsta mea care erau prieteni. E un fel de comedie, dar nu de aia americana stupida. Dati un search pe imdb sau direct download de pe undeva, ca nu dureaza mult si e fain.(sunt fata, am 18 ani si am crize de personalitate, deci probabil realizati ca s-ar putea sa nu vi se para asa de fain si voua, but give it a try!)

Hai ca ma intorc la bio, ca deja incep sa ma pierd in prea multe ganduri pe care nu le-as putea expune intr-un mod coerent :D See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter