miercuri, noiembrie 19, 2008

Cap sec!

Am pregatire intr-o ora la chimie, la care dau lucrare din toata materia de pana acum. Nu stiu nimic, cap sec ce sunt! Ieri am dormit (si iar am visat un vis ciudat), azi am ajuns mai devreme de la scoala si hai sa invat cica. Da' de unde! De juma de ora ma machiez, dansez si cant pe melodii de la the cat empire, ma cert cu mama ("lasa-te de fumat!!!" "mama,dar eu nu fumez! ;;)" si invatat ioc! M-am uitat tot pe aceleasi lectii pe care le stiu.
Bine-i zice melodia asta cu "Nothing":



Dupa ce ma intorc, daca nu mai postez nimic, ori invat pentru bio pentru maine, ori am luat nota mica si sunt prea suparata sa mai scriu ceva...See ya!

2 comentarii:

  1. Sa ne amintim de la cine am invatat :-" (as fi zis cine mi-a pus prima tigara in gura, dar prima tigara o fost undeva in trecutul meu indepartat :)) )

    RăspundețiȘtergere

 
website counter