joi, mai 21, 2009

I flew solo!



Azi a fost o zi istorica pentru mine: m-au lasat ai mei sa conduc singura! Adica la modul ca i-am lasat undeva la o party party si eu dup-aia tot am plecat cu masinuta. Yey! Am astept momentul asta din octombrie 2008 :| Sunt in sfarsit si eu soferita! M-am simtit super bine,chiar daca in prima jumatate de ora eram vai de capul meu. Sper ca nu m-au injurat prea multi soferi, desi am tendinta sa cred ca nu, pentru ca strada era cam goala. Ah, am luat un pic vopseaua de pe oglinda din dreapta pe alta masina, dar nu cred ca e vreo problema, nu? :D

Deci de-acuma feriti-va! Christina, spaima soferilor, a ajuns pe sosele! Mu ha ha ha ha!

3 comentarii:

  1. =)) felicitari! daca as avea si eu ce conduce, cu putin exercitiu poate as putea indrazni sa fiu singura in masina.

    RăspundețiȘtergere

 
website counter