duminică, mai 17, 2009

Update si prieteni si coincidente


Ne povestea profa de engleza odata ca daca e sa fie sa te intanesti cu un om, te intalnesti; daca nu e sa fie, nu-l mai vezi pe respectiv nici daca ii pazesti intrarea de la locuinta zi si noapte :)) Sunt foarte realista si tind sa nu cred in abureli. Si totusi crede in semne (a.k.a nu cred in coincidente).

Asa mi s-a intamplat azi. Pierdusem acu vreo 2-3 luni legatura cu un prieten mai vechi, S. Incepuse sa mi se faca dor de el. Am incercat sa fac rost de noul lui numar de telefon de la singura noastra cunostinta comuna. Aici peripetii. Respectivul a inceput cu orgoliile:"ce,daca vrei nrul lui S,du-te si cere-i-l". Intr-un final, peste cateva zile, i s-a inmuiat inima si mi-a dat nrul. Bineinteles, am inceput eu cu orgoliul si m-am incapatanat sa nu-l folosesc (nu mai tin minte care era de fapt scopul :)) ). Asta se intampla acum vreo 3 zile. Ei, azi totul s-a solutionat frumos cu S., pentru ca m-am intalnit cu el chiar in fata casei mele. Si faptul ca dupa luni bune in care nu l-am mai vazut si ceva sapaturi pentru a-i afla numarul, azi a picat asa ca din cer in fata casei mele nu inseamna o coincidenta, ci o chestie mai presus. Care probabil nu inseamna nimic. Dar nu conteaza motive, ci doar faptul ca ne-am reintalnit azi, cu toate ca a fost doar o chestie de cateva minute.

Ce parere ai? Coincidenta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter