sâmbătă, mai 16, 2009

Update


Sigur nu vă interesează ce-am mai făcut eu zilele astea,dar asta n-o să mă oprească. Nu ştiu dacă v-am povestit, dar am câştigat premiul 2 de la concursul lui untipscump (omule, schimbă-ţi porecla asta,nu ţi se mai potriveşte) cu postul ăsta, ceea ce înseamnă că sunt noua posesoare a unui stick de 4 gb. Acest lucru mă face extrem de fericită, mai ales că am beneficiat de livrare la domiciliu. Un serviciu impecabil, ce mai!

Ceea ce nu mă face fericită este capul meu sec şi faptul că l-am ascultat pe untipscump. Ieri seară am fost la o petrecere. El era în zonă şi m-am întâlnit cu el. M-a trimis înapoi să mai beau, să beau până mă-mbat. Aici intervine capul meu sec care l-a ascultat şi care m-a făcut să duc pahare cu vin la gură fără oprire. M-am întâlnit din nou cu el apoi, că să mă ducă acasă. Probabil încă mai râde de mine şi foarte probabil o să mai radă încă vreo juma de an pe temă asta. Yey! Şi nu, nu promit să nu mai beau, chiar dacă azi mi-a fost rău toată ziua. Am avut noroc că am rămas singură acasă şi am putut boli liniştită, chiar dacă suna telefonul într-una (oameni care vroiau să vadă dacă mă simt mai bine). Mi-am luat un nou serial de pe torrent, "Bones" îi zice şi e un serial pe care-l difuzează ProCinema-ul acuma sub numele de "Cititorii de oase". La el m-am uitat azi toată ziua. Mâine am de recuperat cu sutele de teme...

Of, hai v-am pupat, mă duc să-mi mai pun un episod.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter