duminică, mai 10, 2009

Vise...




Stiti ca va povesteam un picut mai devreme, adica intr-un post anterior, despre faptul ca vreau sa-mi fac o colectie de ochi. Abia astept prima mea intalnire cu profa de bio, ca sa-i cer detalii...

M-am gandit sa va povestesc despre visele mele. Nu stiu ce-si doresc in general cei de varsta mea. Bineinteles, momentan imi doresc sa termin cu bacu si cu admiterea cat se poate de bine. Dar ceea ce-mi doresc foarte, foarte mult este masina mea proprie si personala. Astept sa primesc zilele astea un telefon in care sa mi se spuna ca trebuie sa imi ridic masina. Una bucata masina rosie :) Ce visez eu in continuare? Bineinteles, colectia de ochi. Sa iau lectii de portugheza si japoneza, sa fac echitatie si sa invat sa cant la pian. Nu stiu daca o sa am timp, o sa am o facultate relativ solicitanta. Imi doresc ca oamenii sa ia in serios faptul ca imi place sa primesc flori sau ceasuri (de mana in special, dar si de birou, de perete, de buzunar, oricum ar fi). Imi doresc cat mai multe carti de Dostoievski si celelalte carti din seria Twilight (stiu, ce obsesie tampita).

Gata, atat, imi doresc destule. A...Da, sa va mai spun inca ceva Unele vise/ dorinte incep sa se implineasca frumos de tot si sunt extraordinar de incantata de treaba asta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter