vineri, februarie 27, 2009

Bac....

Băi, vine bacu! Azi panică totală: dormeam de prânz ca o fetiţă drăguţă care obosise după petrecut ziua ba în şcoală,ba în bar la cafea/ceai şi primesc un mesaj. Nu l-am citit. M-am trezit. L-am citit. "O apărut variantele de bac" Panică totală!

Deschid pc-ul chioară de somn, dau google search "variante bac 2009", nu-mi apare nic concret. "Hai bă, poate o greşit colega mea"...Intru pe edu.ro şi găsesc acolo:"Pe data de 27 februarie 2009, bla bla,începând cu ora 12:00, bla bla,au fost postate pe site-ul http://subiecte2009.edu.ro, grupele de itemi pentru probele scrise ale examenului de Bacalaureat 2009". Am deschis site-ul, mi-am luat variantele la romană, mate şi chimie, le-am deschis, le-am închis destul de repede.

Am de lucrat de-acuma... La romană şi chimie sunt aceleaşi (poate există mici,mici modificări,dar n-am stat să verific fiecare variantă), iar la mate au apărut nişte mici, mici modificări :P
Of, mă duc să m-apuc de învăţat...

P.S.: Nu sunt chiar atât de panicată pe cât par.... :)

12 comentarii:

  1. dar daca iti place anatomia de ce nu dai la chimie bacul?

    RăspundețiȘtergere
  2. e mai usor bacul la chimie decat la bio si e fix aceeasi materie ca la admitere, plus ca ma ajuta in sensul ca ma impulsioneaza sa invat la chimie.Cam asta ar fi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da dar biologia e mai folositoare pe facultate(banuind ca vrei sa dai la UMF,Popa sau Hatieganu:) ) iar faptul ca bacul e mai usor la chimie e o parere relativa,eu neintelang nimic din organica :).poate pana in clasa a 12-a o sa o pricep.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai da. La admitere dau si bio si chimie. Si tocmai pentru ca-mi place anatomia super mult n-o sa dau bacu la bio. Logica mea e in felul urmator: anatomia oricum imi place si o invat din placere, pe cand chimia din necesitate. Pana intr-a 12a n-am avut deloc treaba cu chimia,fix paralele am fost. Avand insa 2 examene la chimie (bac si admitere),o sa trebuiasca vrand-nevrand sa ma intersectez cu ea cat de mult pot :P Ai inteles ceva? :) Tu vei sa dai la medicina?

    RăspundețiȘtergere
  5. am inteles tot.Da as vrea,dar nu in Romania de preferat.Nu prea pricep eu unde vrei tu sa te duci la medicina ca la iasi e ori bio ori chimie iar la bucuresti poti alege fizica in loc de chimie care sincer,dupa 6 ani de fizica am inceput sa o inteleg

    RăspundețiȘtergere
  6. pai dau la bucuresti si n-am dat la fizica tot asa, pentru ca ma pricep mai bine la fizica :)) trebuie sa stii si chimie si am un prof bun de prega care m-o facut sa inteleg. Nu ma descurc super bine,dar tot e ceva :) si na, am inteles-o, o inceput sa-mi placa, tot e dificila, dar tre sa stii de toate in facultate. tu in ce clasa esti momentan?

    RăspundețiȘtergere
  7. ultima care e obligatorie,a 10-a :) in maiastrul liceu Ferdinand sub indrumarea unei profesoare de chimie buna dar care ori nu preda bine ori preda prea mult si a uneia de fizica care e cam sictirita desi se pricepe.(Nicolescu si Vascan :) )

    RăspundețiȘtergere
  8. a,si eu fac fizica cu vascan si nu ma omor dupa ea,iar chimia cu bogdaneanu. la ce clasa esti?

    RăspundețiȘtergere
  9. aia cu pile : 10 D :) cu cei mai buni profi etc si cu diriga pe Vascan,probabil we met cand am fost anu asta la colindat ca stiu ca avenit Stefan,daca esti in clasa cu el si daca ai fost in grupu ala,ca voi neati dat afara din casa ei :)).

    E interesant cata rabdare poti sa scrii cu diacritice,eu sincer,pe blog-ul meu,nu reusesc.

    http://vladbolocan.blogspot.com (reclama ascunsa)

    RăspundețiȘtergere
  10. a,da,stiu care,da, in clasa cu stefan...dar nu pot sa zic cine anume esti, imi pare rau, nu-mi dau seama...

    RăspundețiȘtergere
  11. nu tin minte din anumite motive mai mult sau mai putin personale,eu aseara nu lasasem un mesaj aici?ca tu ai chestia aia cu verificatu si nam cum sa stiu.
    in fine, ca o continuare :

    nici eu nu te cunosc,doar ca am vazut ca esti prietena cu stefan(vreo 3 posturi mai jos) pe care il cunosc relativ de la un proiect anul trecut(de aia am facut referire la el) si am dat pe blogul tau de la alt blog :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Toate mesajele pe care le-am primit de la tine au fost publicate. Toate in general sunt publicate.

    RăspundețiȘtergere

 
website counter