miercuri, februarie 18, 2009

Iaca pe-o insulita

"Fir-ar...Aoleu...apa...Doamne! Ah, la dracu, ce ma fac?!"
-Ajutooooor! Ajutoooooooooooooor! Cineva?
"Aoleu, ne-am prabusit, aoleu, sper ca nu-s singura. Uite-un om!"
-Domnuuuu! Ajutoooor!
" O, Doamne, ala-i cu capu'n jos, ala-i mort, vai Doamne, ce ma fac?! Poate reusesc sa ma tarasc mai incolo pe nisip...Ce apa rece, la naiba! O, Doamne, sunt singura!...Mai bine...O Doamne, chiar nu-i nimeni?!"
-Ajutoooooor!
"Ok, deci ok, deci sunt singura,deci...O Doamne!" (plans cu sughituri pana la adormire)

Mai tarziu:
" ...Of...Chiar sunt singura? Ce ma fac? Mai am vreo tigara? Bine ca's ude ca dracu. Poate se usuca mai incolo. Bricheta? Si asta la uscat... Telefonul? He he, as fi vrut eu...Ala...Ala e un om?"
-Domnu!Domnu!
"Sa-i iau pulsu'.Pizda ma-sii. Sa-i iau sacoul? Am sa crap de frig la noapte. Dar nu pot sa-l iau, poate vine si ma bantuie cu-o bata de baseball. Mi-e foame. Ok. Am nevoie de-un plan. Cu ce dracu, nici macar n-am cu ce!" (plans cu sughituri) "Hai, hai revino-ti, copchila! Ia sa cotrobai prin valizele astea, iertati-ma domnilor oameni morti, dar am nevoie de chestii.Lacat. Lacat. Lacat.Pizda ma-sii, o sa crap aicea! Mancare. Hai ma intorc in avion, poate gasesc ceva acolo. Valei, dar daca explodeaza? Lua-o-ar dracu' de treaba!"(in avion)"Cand am sa aflu cine o inventat dulapuri de-astea asa, am sa-i construiesc o statuie. Care ar mai fi fost norocos sa gaseasca apa si mancare?!Bine, da' daca-mi ajung pana poimaine sa fiu fericita. Tre sa ies, ca mi se inmoaie picioarele de tot. Macar poate ma intorc bronzata acasa. Daca ma mai intorc vreodata." (inapoi pe plaja) "Ok, deci tre sa vedem cum facem cu salvatul. Foc n-am. Apai...Am sa fac un SOS mare din niste crengi si frunze,ce mai gasesc, poate il vede careva. Ca fara nic nu pot sa stau. Si apoi...Noroc c-am citit Robinson Crusoe...Acum am sa ma culc. Maine dimineata fac planu: tre sa intru in paduricea asta sa caut apa si mancare... Caut o piatra sa sparg lacatele valizelor sa caut chestii gen pentru foc sau de imbracat... Si deocamdata dorm in frunzele si pe sub frunzele copaceilor astora... Vai, dac-ar sti mama saraca unde sunt acuma...Of... Sunt obosita... Mi-e frig. Dar..."


Pentru Concursul Inka

2 comentarii:

  1. Haoleo... te-am notat. :D
    Ceva diferit fata de ceilalti. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi, n-am atins toate punctele pe care le vroiam, ma cam grabeam, dar am zis ca nu se poate fara :P

    RăspundețiȘtergere

 
website counter