sâmbătă, februarie 14, 2009

Ştefaaaaaaaaaan


Acesta este Ştefan. El este unul dintre cei mai buni prieteni-băieţi ai mei(dacă nu cel mai bun momentan) şi aseară când îl luam în braţe şi-i spuneam că eu ţin la el ca un prieten şi că e prietenul meu cel mai bun nu mă credea şi zicea că sunt beată. Na, bă, că ţin la tine şi fără să fiu beată!
Tricoul de pe el i l-am ales eu când i-am luat cadou de Sf. Ştefan şi sunt foarte mândră de acest lucru :D
So, he's my homie and if you mess with him, you mess with me, and then I'll mess with you :))

P.S. Am ales poza asta pentru că e din cea mai nouă "sesiune foto" de-a lui (creizi bici) şi vroiam să-i protejez totuşi identitatea.Şi să se vadă tricoul :D

Un comentariu:

  1. "Na, bă, că ţin la tine şi fără să fiu beată!"
    Frumos.
    Asa de frumos ca am scris putin aici despre textul tau (http://liviudruga.blogspot.com/2009/02/na-ba-ca-tin-la-tine-si-fara-sa-fiu.html). Sa fiţi iubiţi!

    RăspundețiȘtergere

 
website counter