vineri, februarie 06, 2009

Bai, cat ii ceasu'?

Ptiu ,fir-ar al dracului de treaba, iar e vineri seara! Si acuma o zic cu regret, pentru ca asta inseamna ca s-a mai dus o saptamana. Si nu orice fel de saptamana, ci una de vacanta! Sunt excesiv de crizata si impacientata momentan de faptu' ca fuse si se duse! Amr 134 de zile pana la prima mea proba la bac! Si n-am invatat nimica! Aaaaaaaaaargh!

Azi m-am trezit relativ devreme, dar o trecut ziua pe degeaba asa, fara sa-mi dau seama cand o trecut. Nici n-am iesit la karaoke cu prietenii, nici nic, am stat si-am ajutat-o pe sor-mea cu o lucrare pentru facultate. Sunt o popandoaica!

Maine imi fac de cap! Ma duc la prega de dimineata (yes!), apoi vin acasa sa fac curatenie fulger (yes!) si eventul si-o prajitura, ca vine o prietena sa lucram la chimie (yes!), dar si sa ne uitam la un film. Sper ca apoi sa reusesc sa trag de Johnny boy, sa le mai dea dracu' de examene si sa iasa si el la o cafea cu mine, ca incep sa treaca anii!

Bai, iar o trecut timpu' intr-un mod incredibil! Bai, va zic eu, fuge timpu'! Hai pa, v-am pupat, ma duc sa-l prind!

3 comentarii:

  1. Pare rau...da nu pot sa le dau draq :D..da maine sper sa fie ok :D !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ia vezi ce se poate rezolva :-w chair daca eu mai nou sunt pedepsita sa stau in casa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ahahaha si tu ii spui johnny boy? :)) eu ii mai spun si mister cable guy.. >:) ah da.. si alta data cand mai mergi, in principiu, vineri seara la karaoke si daca, in principiu, mergi in republic, da un semn cand auzi de veverite sau de lalu.. :) sa-ti vad mana.. :)

    RăspundețiȘtergere

 
website counter