marți, februarie 24, 2009

Leapsa 2...

Noroc de UnTipScump care mai dă o leapşă că altfel nu mai zic nic....
Şi începem aşadar cu cele 19 detalii despre mine:

1. Mi-aş dori să fiu un pic mai psihopată decât sunt.
2. Nu-mi place să fiu atinsă (în afară de persoane gen prietenul meu)
3. Orice mi s-ar spune sau sugera, nu accept fără argumente solide.
4. Sunt foarte dificilă şi moody şi needy :D
5. Nu uit nimic niciodată.
6. Sunt capabilă şi responsabilă.
7. Sunt îndrăgostită de anatomie...
8. Nu trece o zi fără să zâmbesc.
9. Fac tot felul de chestii artistico-decorative-utile (origami, planşe cu lecţii de lipit pe pereţi, mărgele etc)
10. Urăsc oamenii plictisitori şi care vorbesc prea mult, prost şi fără rost...
11. Îmi plac fotografiile şi florile.
12. Joc teatru când îmi urmăresc interesele şi vreau să-mi ating scopurile.
13. Puţini oameni au reuşit să mă facă să-mi pese.
14. Îmi place cultura japoneză.
15. Sunt dezamăgită de prietenii/oamenii care nu ştiu să asculte.
16. Sunt băgăreaţă şi bătăuşă.
17. Nu suport oamenii care suferă şi se plâng toată ziua.
18. Apreciez oamenii care nu trăiesc în rutină.
19. Sunt mulţumită de mine şi de lucrurile (chiar mărunte) pe care le-am realizat până acum :)

Leapşa merge la...Cristina V şi cine mai simte plăcerea...

3 comentarii:

  1. dak tot esti asa batausa,...eu zik sa i-o dai lu tactu' :lol: :P !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. bai, orice-ar fi, taica-miu ramane tot taticul meu si tin la el, doar na... e taticul meu... :)

    Imi amintesc totusi cand ai scapat tu un pumn mai tare pe la sala si cateva zile nasul meu a avut o mobilitatea f mare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ehhhhh, fac si eu ce pot :) :P !!!

    RăspundețiȘtergere

 
website counter