sâmbătă, februarie 14, 2009

Desenez inimioare

Cea mai frumoasă zi. E sâmbătă. Şi sunt încă un pic mahmură de aseară... Aoleu, stai un pic, e 14 februarie! Zi super importantă! E ziua de naştere a uneia dintre cele mai bune prietene :D Am un vag sentiment că uit ceva, dar nu ştiu ce...

Anyway. Aseară am petrecut. Nici acuma nu-mi simt tălpile. V-am menţionat vreodată că îl voi ucide pe misoginul care a inventat tocurile? O fost ciudat, petrecerea asta o avut un efect magic. Am băut multişor şi m-am cam mucificat, dar nu mi-o fost rău. Alte dăţi dădeam mai puţin pe gât şi nu scăpam fără să revăd mâncarea mâncată în ziua respectivă.Tata vrea să conduc diseară, sper că se duce tot whiskey-ul din sânge până atunci... Al 2lea efect magic: m-am culcat pe a 4jumate şi m-am trezit la 8,că la 8jumate aveam prega. Am şi fost la prega şi culmea, chiar am fost foarte trează şi fresh!(asta e magia). Apoi am fost un pic la cumpărături cu tată, câteva chestii de uz zilnic şi mai aveam puţin şi ţopăiam prin magazine.

V-am spus că o fost fain aseară? Pe lângă faptul că am dat mesaje fără număr la tot felul de băieţi din agendă...Bineînţeles că numai Lui (adică el, the one) nu i-am dat...Şi pe lângă faptul că m-am sărutat cu un tip (simpatic el de altfel şi care chiar săruta bine) şi acuma îmi cam tremură chiloţii pe mine să nu vadă prietena lui poze cu mine şi el sărutându-ne...

Mama o zis că sunt fără scrupule la faze de genul asta. Eh, probabil, asta-s eu, na.

P.S. Cât despre Sf Valentin...Nu cred în dragoste, aşadar nu cred nici în o sărbătoare a ei. Poate dacă o să mi se dovedească vreodată contrariul, am să-l rog pe iubitul meu să nu fie destul de bleg să creadă că am de gând să-i cumpăr cadou (dar aş face un gest drăguţ gen să ne petrecem ziua împreună).

2 comentarii:

 
website counter